Alla vi som gillar Maria

måndag 19 september 2011

Fattar nada??

Tänkte att jag med skulle ha lite fina knappar för er att trycka på men inte f*n blev det några knappar inte!
Inte som jag ser i alla fall.
Ser bara rutor med text i.
Om ni ser några knappar längst upp till höger så får ni gärna trycka på dem.
Det ska tydligen vara bra.
För mig.
Och för dem som letar febrilt efter min blogg utan att hitta den.
Hittar den gör flertalet av dessa j***a blogglistor INTE.
De säger att jag skrivit in en felaktig URL.
Men så lost är jag inte - jag vet adressen till min egen blogg.
Får se om jag låter de så kallade knapparna vara kvar.
Eller inte.
Just nu lutar det åt inte.
Men jag får se.
Nu skiter jag i detta.
Nu är jag FULL av irritation.

4 kommentarer:

  1. har du valt rätt gadget? HTML/JavaScript

    SvaraRadera
  2. Ta ett djupt andetag!
    Snart går det nog ska du se!
    Lycka till!

    SvaraRadera
  3. Tittar på idol på tv4play så jag är lite okoncentrerad... men återkommer! :D
    Du, I wish hela världen läste, men det är bara typ 100 unika om dagen.

    SvaraRadera
  4. Tyvärr kan jag inget göra för att hjälpa dig. Jag fattar verkligen nada!! Men om det är någon tröst så ser jag några knappar i alla fall..

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...