Alla vi som gillar Maria

måndag 22 april 2019

En otrogen skyltsöndag ;-)

Veckan har runnit på i ett rasande tempo och jag är väldigt glad för att vi fick två söndagar på raken så att jag hann med att skylta! Trots att veckan rusat ifrån mig har jag ändå hunnit vara otrogen hela tre gånger!!
Både med Clas, C-G och en tysk! Men jag har såklart inte helt dissat min egen kille Max(i)……

För jag menar såklart att jag varit och handlat i andra butiker i den jag jobbar i!

Clas Ohlson bjöd på recept på en svalkande isglass -



CityGross presenterade lite good to know om tomaten -



Och tyska Liedl gör som nästan alla andra - de älskar sommaren!


Som bonus får ni en skylt som min kollega Martin hittade på jobbet!


Bilden kan innehålla: mat

Det är svårt med alla de där högtiderna....


Som vanligt är det BP som styr upp det där med skyltarna :-)

8 kommentarer:

  1. Som vanligt en toppen veckoskyltning, där sista skylten tar priset såklart - hahaha:-) Du verkar ha bloggdresserat kollegan Martin perfekt:-) Skylten på tomaten var riktigt rolig. Ska genast flytta mina tomater från kylen till fruktkorgen;-)

    Tusen tack för ytterligare en fin skyltning och länken:-)

    SvaraRadera
  2. Underbara skyltar och ICA slår alltid det mesta med sina (o)vanliga tok skyltar ;)
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Den svalkande isglassen måste provas. Tack!

    SvaraRadera
  4. Hej jag är Allison Howarts Efter att ha varit i relation till Anderson i åratal bröt han upp med mig, jag gjorde allt för att få tillbaka honom, men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har för honom, Jag bad honom med allt, jag gjorde löften men han vägrade. Jag förklarade mitt problem för min vän och hon föreslog att jag hellre skulle kontakta en stavningskastare som kunde hjälpa mig att ställa en stavning för att få honom tillbaka men jag är den typ som aldrig trodde att jag hade stavat, jag hade inget annat val än att prova det, jag mailade stavningskastan och han sa till mig att det inte var något problem att allt kommer att vara bra innan tre dagar, att min ex kommer tillbaka till mig innan tre dagar, han kastade stavningen och förvånansvärt den andra dagen, det var runt 4 pm. Min ex ringde mig, jag blev så förvånad att jag svarade samtalet och allt han sa var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom som var hur vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag lovat att någon jag känner som har ett problem med förhållandet, skulle jag vara till hjälp för en sådan person genom att hänvisa honom eller henne till den enda verkliga och kraftfulla stavningskramen som hjälpt mig med mitt eget problem. email: ogagakunta@gmail.com du kan maila honom om du behöver hans hjälp i ditt förhållande eller något annat fall eller vad är han på +2348069032895
    1) kärleksspell
    2) Lost Love Spells
    3) Skilsmässa Spells
    4) Äktenskapsstavar
    5) bindande stavning
    6) Breakup Spells
    7) Förbanna en förälskad älskare
    8.) Du vill vara befordrad på ditt kontor / Lotteri stavning
    9) vill tillfredsställa din älskare
    Kontakta den här stora mannen om du har något problem för en bestående lösning
    ogagakunta@gmail.com

    SvaraRadera
  5. Jag heter Lilian N. Det här är en väldigt glad dag i mitt liv på grund av den hjälp Dr.saguru har gett mig genom att hjälpa mig att få min exman tillbaka med sin magiska och kärleksförtryck. Jag var gift i 6 år och det var så hemskt eftersom min man verkligen fuskade på mig och sökte efter en skilsmässa men när jag kom över Dr.saguru e-post på internet om hur han har hjälpt så många människor att få tillbaka sin ex och hjälper till att fixa förhållandet. och få människor att vara lyckliga i sin relation. Jag förklarade min situation för honom och sökte sedan hans hjälp men till min största överraskning sa han till mig att han kommer att hjälpa mig med mitt fall och här firar jag nu eftersom min man har förändrats helt för gott. Han vill alltid vara vid mig och kan inte göra någonting utan min present. Jag tycker verkligen om mitt äktenskap, vad en fantastisk fest. Jag kommer att fortsätta vittna på internet för att Dr.saguru verkligen är ett riktigt trollspelare. BEHÖVER DU HJÄLP DÅ KONTAKTA LÄKARE SAGURU NU VIA E-post: drsagurusolutions@gmail.com eller WhatsApp +2349037545183 Han är det enda svaret på ditt problem och gör att du känner dig lycklig i ditt förhållande. Och hans också perfekt i
    1 ÄLSKA STAV
    2 VINNA EX TILLBAKA
    3 KVINNENS FRUIT
    4 FRÄMNINGSSTAV
    5 SKYDDSSTAV
    6 VERKSAMHETSSTAV
    7 GODE JOB STAV
    8 LOTTERISK STÄLLNING och STOLTFALLSTAV.

    SvaraRadera
  6. säsongshälsningar till alla mina vänner jag är här för att berätta lite om hur jag fick tillbaka min hsnabd med hjälp av en stor man som heter baba osagiede. Jag heter Gunilla Hägglund, form, Alingsås, Sverige. Efter 12 års äktenskap har jag och min man varit i en gräl eller den andra tills han äntligen lämnade mig och flyttade till Kalifornien för att vara med en annan kvinna. Jag kände att mitt liv var över och mina barn trodde att de aldrig skulle se sin far igen. Jag försökte vara stark bara för barnen men jag kunde inte kontrollera de smärta som plågar mitt hjärta, mitt hjärta fylldes av sorg och smärta eftersom jag verkligen var kär i min man. Varje dag och natt tänker jag på honom och önskar alltid att han skulle komma tillbaka till mig, jag var verkligen upprörd och jag behövde hjälp, så jag sökte efter hjälp på nätet och jag stötte på en webbplats som föreslog att Dr Osagiede kan hjälpa till att få tillbaka ex snabbt . Så jag kände att jag skulle prova honom. Jag kontaktade honom och han berättade vad jag skulle göra och jag gjorde det då gjorde han en Love spell för mig. 48 timmar senare ringde min man verkligen till mig och berättade för mig att han saknar mig och barnen så mycket, så fantastiskt !! Så det var så han kom tillbaka samma dag, med massor av kärlek och glädje, och han bad om ursäkt för sitt misstag och för den smärta han orsakade mig och barnen. Sedan från och med den dagen var vårt äktenskap nu starkare än hur det var tidigare, allt tack vare Dr Osagiede. han är så kraftfull och jag bestämde mig för att dela min berättelse på internet att Dr. Osagiede verkliga och kraftfulla stavskärare som jag alltid kommer att be för att leva länge för att hjälpa sina barn i tidens problem, om du är här och du behöver din Ex tillbaka eller så flyttade din man till en annan kvinna, gråt inte mer, kontakta den här kraftfulla stavagern nu. Här är hans e-postadress: doctorosagiede75@gmail.com eller whatsapp på +2349014523836
    eller viber +2349014523836

    SvaraRadera
  7. När jag hittade Dr. Ogume som bor i Turkiet var jag i desperat behov av att föra tillbaka min exälskare. Han lämnade mig för en annan kvinna. Det hände så snabbt och jag hade inget att säga i situationen alls. Han dumpade mig bara efter 3 år utan förklaring. Jag kontaktar Dr. Ogume genom hans kontakt och han berättade för mig vad jag behöver göra innan han kan hjälpa mig och jag gjorde vad han berättade för mig, efter att jag gav vad han ville, han kastade en kärlek för att hjälpa oss att komma ihop igen. Strax efter att han gjorde sin förtrollning började min pojkvän smsar igen och kände mig hemsk för det han gjorde mig igenom. Han sa att jag var den viktigaste personen i hans liv och det vet han nu. Vi flyttade in tillsammans och han var mer öppen för mig än tidigare och han började spendera mer tid med mig än tidigare. Ända sedan Dr Ogume hjälpte mig är min partner väldigt stabil, trogen och närmare mig än tidigare. Jag rekommenderar starkt Dr. Ogume till alla som behöver hjälp. E-post: ogumenspellcaster@gmail.com. du kan kontakta honom för något av följande problem:

    SvaraRadera
  8. Use this diet hack to drop 2 lb of fat in just 8 hours

    At least 160k women and men are losing weight with a easy and secret "liquids hack" to burn 2 lbs each night as they sleep.

    It is proven and it works with everybody.

    Here's how you can do it yourself:

    1) Hold a drinking glass and fill it with water half the way

    2) And now do this weight losing HACK

    and be 2 lbs skinnier the very next day!

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...