Alla vi som gillar Maria

måndag 19 september 2011

Nu är jag frisk...

och jag ska vara full HELA veckan!!!

Tror du mig inte?? Kolla här då!

Måndag är jag sprängfull med energi inför en ny vecka

Tisdag är jag praktfull med ambition att klara av veckans utmaningar

Onsdag är jag hoppfull att jag ska överleva denna veckan med

Torsdag är jag förväntansfull inför helgens aktiviteter

Fredag är jag beautifull (det är jag hela veckan men det blev ju traggigt att skriva varje dag)

Lördag är jag skitfull

Söndag är jag ångerfull (NOT, jag ångrar INGET!! men jag kom inte på fler fullheter!!)

Va sa du nu då???

4 kommentarer:

  1. Denna veckofyllan skulle jag orka med ;-)
    Ha en go vecka!

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha! Full av beundran är jag ;-).

    SvaraRadera
  3. FULLkomligt en jättebra vecka.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Ha ha klockren !!! FULLkomligt galen ;)

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...