Alla vi som gillar Maria

söndag 14 oktober 2018

Skyltsöndag á lá Maria :-)

Då var det söndag. Igen. Jag fattar verkligen inte hur tiden kan gå så fort men det sägs ju att det blir så när man har roligt. Och roligt har jag!!

I måndags var jag ledig och firade in den nya veckan med en härlig hotellfrukost med två fina vänner.


I tisdags kväll var jag på gymnasiemässan med yngsta och sen fick jag erfara hur oerhört dålig jag är på att spela biljard.....



I onsdags efter en skön timme på massagebänken smet jag inom en konkurrent på vägen hem. Och det blev bra i köket faktiskt ;-) Kanske inte tack vare Coop dock men i alla fall....


Dessa nya skyltar vi fått upp på jobbet och som får representera min torsdag tackar jag särskilt för eftersom äldsta dottern är vegetarian och jag tar tacksam emot all hjälp jag kan få för att hitta mat som passar hennes smaklökar....


I fredags morse var jag på gymet innan jobb (jag var såklart där fler gånger i veckan som gick men i ärlighetens namn - hur roligt är det att visa bilder därifrån hela tiden??) och jag tror att det faktiskt stämmer som den peppande lilla kettlebellen säger - träningsvärk fick jag i alla fall!!


I går blev det åter jobb för hela slanten men jag fick en mysig kväll med nära och kära. Och jag saknar dem varenda stund jag inte är med dem....

Dagens skylt får bli en bild på den vackra buketten jag fick i veckan av någon som jag håller väldigt kär 💖




Som vanligt är det BP som styr upp det här med skyltarna!

3 kommentarer:

  1. En bra skylt-vecka och läcker blomma.
    Du är ju bäst på att finna skyltar var Du än är.

    SvaraRadera
  2. Håller helt med Åsa! Du är verkligen en baddare på att hitta skyltar var du än befinner dig. Å det roliga är ju att det bara bekräftar det jag sagt så många gånger - skyltar finns överallt!
    Skrattade gott åt besöket hos COOP, lite spioneri där antar jag;-)
    Kettlebellen var riktigt rolig och så är den ju limegrön också;-)
    Buketten är väldigt vacker och där skyltar du med att personen du fick den av tycker mycket om dig. Du är värd buketten:-)

    Tusen tack för en toppen veckoskyltning och länken:-)

    SvaraRadera
  3. Så många positiva uppmaningar på dina skyltar, dessutom artiga och trevliga. Vad har hänt i samhället, vart har ironin och sarkasmen tagit vägen? PUts väck, så skönt som omväxling!

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...