Alla vi som gillar Maria

söndag 23 september 2018

Skyltsöndag

Någon presentation av hela min vecka i skyltar har jag inte fått till men jag ska i alla fall bjuda på två riktigt bra skyltar om jag får säga det själv.

Denna söta lapp hittade min chef i vår "Tyck-till-låda" på jobbet i måndags morse. Och med tanke på vilket skick jag var i dagen innan är jag relativt säker på att det inte är jag som menas i alla fall!!




Men den fick mig att minnas en händelse några år tillbaka där det faktiskt var jag som menades. Den ska jag leta upp och länka till en annan dag när jag har tid....

Och så en bild från gymet. Den kommer väl att hamna på fler och fler ställen framöver antar jag....



Som vanligt är det BP som styr upp det här med skyltarna!


3 kommentarer:

  1. Jag tror visst det var du som menades!

    SvaraRadera
  2. Galet att kontanter snart är ett minne blott,
    här omkring finns det dock vissa anläggningar som enbart tar mot kontanter... Elin ska på bio idag, bion drivs i IOGTs regi och tar enbart kontanter.

    SvaraRadera
  3. Hahaha! Den söta lappen är ju en riktig höjdare. Så himla roligt och ganska coolt att lägga den i "Tyck-till-lådan". Hoppas h*n tar mod till sig och "följer upp" lappen. Å ven vet, det är kanske du som avse här:-)

    Jo då, här är det också många ställen som bara tar kort, mest mindre restauranger och caféer. Personligen har jag alltid tyckt att det är löjligt att betala småbelopp med kort, men jag har fått ändra mig.

    Tusen tack för två toppen skyltar och länken:-)

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...