Alla vi som gillar Maria

fredag 5 oktober 2012

Marias fredagsfräckis


Som utlovat ändrar jag inte på alla mina rutiner så här kommer veckans fräckis!

Snickaren på våning 3 upptäckte att han glömt sågen längst ner.
Han ropar till sin kollega på våning 1, men avståndet var för stort. Han försöker då visa vad han vill. 

Han pekar på sig själv (jag),
nöp ihop benen å vred sig (behöver),
drog armarna fram och tillbaka (såg).

Kompisen på våning 1 nickade, och började onanera!

Snickaren på våning 3 blev förbannad och sprang ner för trappan.

- Va fan, är du dum? Jag ville bara ha en såg!

- Ja jag förstod det. Jag försökte bara berätta att "Jag kommer snart"!

Ha den allra bästa fredagen alla fina ♥

7 kommentarer:

  1. hahha. Den var ny. Och bra. Kram

    SvaraRadera
  2. Haha! Ha en trevlig fredag, Maria!

    Stor kram!

    SvaraRadera
  3. Hahaha, tack för ett gott skratt, hahaha!
    Ha en go fredag! Kram

    SvaraRadera
  4. Denise Mina's böcker är bra. Jag ärvde några av dom efter min morfar i våras.

    SvaraRadera
  5. Hahahahahaha...
    Sv: Man kan ju ha ploppen i skåpet nedanför slasken. Gömma bort trasan helt,liksom :)
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Sv: Ja,det gick på svensk tv.
    Kram!

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...