Alla vi som gillar Maria

onsdag 26 september 2012

Eftersom veckans kändis

visade sig vara sjuk har jag helt sonika kastat ut henne. Hon bar eventuellt på ett virus så alla ni som varit inne på min blogg idag bör göra en genomsökning på era datorer. Till mitt försvar vill jag säga att hon såg inte ett dugg sjuk ut, hon såg tvärtemot väldigt fräsch ut. Men smink kan som sagt göra underverk......

Men ni vill kanske veta vem hon var??

Fru Venus hade koll - det var Jennifer Lopez. 

Jag märkte inte något av detta virus utan det var en av mina bloggvänner som hörde av sig via Facebook med en varning. Tack Paula för det!

Jag ber om ursäkt på förhand om jag ställt till med någon oreda i era datorer. Hoppas ni förlåter mig......

Uppdatering många svordomar senare: Det verkar som om det inte var ett virus i alla fall. Vissa brandväggar varnar för virus så fort det är något de inte känner igen och det verkar vara det som hänt i detta fallet. Hoppas jag.......

2 kommentarer:

  1. ojojoj - jag måste nog ta tag i mitt datorliv och skaffa mig ett virusprogram (har varit utan ett tag nu)

    SvaraRadera
  2. Allt i datavärlden känns som snårskogar, till och med det som man måste ha för att det ska bli enklare gör det mer komplicerat...:p

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...