Alla vi som gillar Maria

söndag 11 mars 2012

Sjukdom, Wordfeud och IKEA

Alltså jag är inte den som brukar komma med bortförklaringar.

Men när

  • ett barn ligger på soffan och är ynkligast i hela världen 
  • absolut nödvändig borttrollning av gråa hår är inbokat
  • bloggen ska uppdateras - företrädesvis med något begåvat inlägg
  • jag vill läsa och komma med någon fyndig kommentar inne hos alla de bloggar jag följer det hinner jag absolut inte men jag vill
  • värmeljusen tar slut så man måste åka till IKEA och köpa nya vi passade på att köpa inredning till barnens nya badrum oxå men först och främst var det värmeljus vi skulle ha
  • stegräknaren och kroppen kräver rörelse
  • huset blir invaderat av gäster som vill ha mat och underhållning
  • jag har insett hur roligt det är med Wordfeud OCH Draw something
och så tyckte jag att det var en sak till......

Ja just det jobba ska jag ju oxå göra!

Då är det väldigt svårt att hinna med att läsa den boken jag ska läsa varje vecka.

Om ni vill ställer jag mig i skamvrån en stund.

Annars är kanske OK att jag lever lite på gamla meriter?

Jag menar - vecka 7 och vecka 8 läste jag ju faktiskt 2 böcker....


5 kommentarer:

  1. Ta´t lugnt människa!!
    Sätt dej ner hos sjuklingen och spela lite wordfeud!
    Lägg gärna till mej också!
    Jison61

    Kramis!
    Moj

    SvaraRadera
  2. Ja herregud! Man kan ju inte hinna allt. En bok i veckan i ett helt år kanske var lite att ta i?

    Kram

    SvaraRadera
  3. Helt ok!
    Det finns annat roligt att göra också, förutom läsning.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Ibland får man inte tiden att räcka till ;)
    Vill du spela med mig så heter jag cammo69.
    Jojo...jag heter alltid cammo69 :)
    Kram!

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...