Alla vi som gillar Maria

lördag 10 mars 2012

IRL

Nej jag har inte flyttat.

Och inte glömt bort er heller.

Men jag har städat, haft lunchgäster, druckit alldeles för mycket vin och spelat Gin Rummy.

Sen har jag varit ute och gått, läst lite i min bok och spelat lite Wordfeud.

Eller rättare sagt mycket Wordfeud.

Efter att ha varit med i Facebookgruppen "Våga vägra Wordfeud" sen den startades har jag nu nästan blivit beroende av att spela. Attans roligt är det!

Och ja - jag har gått ur gruppen OCH bett de andra medlemmarna om ursäkt för mitt utträde.

Nu ska jag snart duka fram lite gott och titta på Melodifestivalen.

Jag vägrar säga Mello.

Jag har inte hört alla låtar eftersom jag jobbar varannan lördag.

Men av de jag hört tycker jag att Loreen borde vinna och att Ranelid borde skämmas.

Vad tycker du?

Ha den bästa lördagskvällen mina vänner!!


5 kommentarer:

  1. Håller med dig fullt o fast! Loreen borde vinna (o det gjorde hon) o Ranelid borde skämmas. Så det så!

    SvaraRadera
  2. Ja, det är verkligen mycket man ska hinna med...och WF är ju så roligt! LÄtt att bli hoocked! =)
    Jag tyckte att rätt låt vann, för en gångs skull, i melodifestivalen (gillar inte heller ordet Mello). Loreen är fantastisk, vilket uttryck hon har på scenen! =)
    Kram och ha en go' söndag!

    SvaraRadera
  3. Hej hej hej :)
    Jag har sett din "5 frågor" och jag tackar och bockar och kommer kanske att göra den. Jag är inte den roligaste att skicka såna saker till dessvärre.
    Hur som haver.
    Tack igen och stor kram! :)

    SvaraRadera
  4. Visst vann rätt låt och vad Ranelid hade där att göra fattar jag inte. Hans dravel om stranden jag och stranden du osv har han ju kört nu så många år så man är sår i öronen. Hade tjejen fått sjunga själv hade det blivit betydligt bättre. Ha en fin söndag

    SvaraRadera
  5. Lunchgäster, rejält med vin och Gin Rummy... Himla najs hörrödu! Melodifestivalen kan kvitta :/

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...