Alla vi som gillar Maria

torsdag 1 december 2011

Vem är din idol?

Jag hade 54 besökare igår och 17 av er bjöd på en kommentar.

Inget höjdarresultat men de kommentarer jag fick är jag jätteglad för! Jag blev verkligen varm i hjärtat när jag läste era vackra ord. Och så fick jag en ny följare! Välkommen Fru Hansson!

Forsätt gärna på samma fina vis!

Allt beröm jag fick igår fick mig osökt att tänka på det här med idoler.

Något vi kanske tänkte mer på när vi var yngre men det kan väl ändå vara roligt att veta vem din idol är idag. Eller?

Följande test går alltså ut på att ta reda på vem som är din idol. Testet går snabbt och har ingen felmarginal. Du kan alltså lita på svaret till 100%.

Då börjar testet:

1 Tänk på ett tal mellan 1-9.

2 Multiplicera ditt tal med 3.

3 Lägg till 3.

4 Multiplicera med 3 igen.

5 Du har nu ett 2-eller 3-siffrigt tal.

6 Lägg ihop siffrorna.

7 Scrolla ner och jämför ditt tal i listan för att få reda på vem din idol är.





1. Einstein

2 Nelson Mandela

3 Abraham Lincoln

4 Barack Obama

5 Bill Gates

6 Gandhi

7 George Clooney

8 Thomas Edison

9 Maria som bloggar på "Jag och de mina"

10 Carl XVI Gustav


Stämmer det??



PS Du kan sluta byta siffra - det blir samma svar ändå!! Der här med idoler går ju inte att byta lika lätt som en siffra!

13 kommentarer:

  1. Men inte behöver jag anstränga min hjärna med matte för att konstatera att du är min idol...*blink*

    SvaraRadera
  2. hahaha... det var superlänge sen jag var in till dig... men du är min idol ändå! :D

    SvaraRadera
  3. Det var ju bra ;) jag har 1000 besökare men är långt ifrån att få hela 17 kommentarer

    SvaraRadera
  4. Fast jag gillar inte Carl kungen Gustav!!!

    Hahaha, nej jag fick givetvis rätt svar, du så klart!

    Bloggade inte i går så jag hade lämnat en kommentar jag också så då hade det varit 18!

    kram

    SvaraRadera
  5. Wow! Klurigt det där....! ;)
    Visst blir man nyfiken på vilka som är inne och läser och inte kommenterar.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Fan måste man vara mattesnille för att ha dig som idol?! ;)

    SvaraRadera
  7. :)
    Skulle man kunna få ett signerat idolkort att sätta upp på väggen?

    SvaraRadera
  8. Eftersom jag inte hann titta in hos dig igår var jag ju tvungen att idag stöka till det för dig, så nu har du 18 kommentarer där du nyss hade 17! ;)

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...