Alla vi som gillar Maria

onsdag 30 november 2011

Bonde sabbar bullbak

Kommer ni ihåg bonden jag skrev om för ett tag sen?

Det visade sig att han blev arg trots allt.

Han blev faktiskt jättearg.

Han blev så arg att han grävde av elledningen in till vårt hus.

Precis när jag satt igång med att baka lussebullar.

Så nu är vi kvitt tycker jag.

Trots att degen fick knådas för hand och jäsa i 2 timmar så tror jag att de blev ätbara ändå.

Sen tycker jag att ni har kommenterat väldigt dåligt på förra inlägget!

Värst vad ni är svårflörtade.....

5 kommentarer:

  1. Jag är en "sån där" som läser dig alltsom oftast. Kanske är jag inte här varje dag men jag skrollar tillbaka och läser allt när jag väl kikar in. Anledningen till att jag inte kommenterar så ofta är dels att ni andra redan dragit iväg från de inlägg jag läser... dels för att jag inte har något klokt att säga.

    Men jag gillar dig och det du skriver. Annars skulle du minsann åka bort från min lista. ;0) Jag ska bli bättre på att ge dig svar på tal. *ler*

    Fina lussekatter! Tur jag inte känner doften. ;0)

    SvaraRadera
  2. Såg inte förra inlägget förrän nu :-) Jag kommenterar alltid när jag läser :-) Kram

    SvaraRadera
  3. Det funkar att baka bullar manuellt oxå :)

    Kram

    SvaraRadera
  4. Mums vad gott =) Har precis lagt ut en ny tävling på min matblogg så kika gärna in där och tävla =)

    SvaraRadera
  5. Nu vet du att JAG är här hihih :)
    Ååååh man blir ju så sugen!!!!!

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...