Alla vi som gillar Maria

söndag 13 november 2011

Talang 2011

Idag var det en kund som tappade en slant på golvet framför min kassa.

Jag:  Du tappade en femma.

Kunden:  Hur vet du att det var en femma?

Jag: Det hörde jag!

Kunden: Menar du att du hör skillnad på olika mynt när de ramlar i golvet???

Jag: Självklart, det låter ju inte alls likadant!

Kunden böjer sig ner och tar upp sin femma och säger:

Detta är ju helt otroligt! Det måste ju vara en yrkesskada?!


Nja, jag vill hellre kalla det talang!!

Har du någon dold talang?

3 kommentarer:

  1. Hahaha, vilken talang! Den borde du kunna slå mynt av. ;)

    SvaraRadera
  2. Wow- sicken hörsel!
    Okej okej, inte praktik men ett studiebesök kanske han säger ja till? ;)
    Dold talang.. Jag är grym på att rimma, det är det nog inte så många som vet :)

    SvaraRadera
  3. Hm, har jag någon talang...? Det här får jag fundera på. Jag VILL väldigt gärna ha en talang.
    Fräckt med pengatalangen! :)

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...