Alla vi som gillar Maria

fredag 14 oktober 2011

Helgen är räddad!

Böckerna är hemma. Kvällen och helgen är räddad! Tänk vad långt man kan komma med lite hot om repressalier! Medlet helgar målen eller nåt sånt...

Ikväll ska sambon iväg på äventyr. Han ska på whiskyprovning. Tydligen går det inte till på samma sätt som vinprovning - han säger att han inte kan köra hem. Ska man inte spotta ut whiskyn när man provat??

Som tur är har han en snäll pappa som ställer upp som fyllechaffis. Själv ska jag  nämligen ha tjejkväll  med två fina väninnor. Det blir inte whisky men definitivt vin, kanske lite Pina Coladas - en och annan Rom & Cola slinker nog oxå ner! Och vi ska då rakt inte spotta - varken ut eller i glaset!!



Ha en fantastisk fredagskväll vad ni än ska göra!!

Kram Maria

5 kommentarer:

  1. Spotta? Nä tvi vale, sånt gör man då rakt inte. ;0)

    Ha en härlig kväll, jag har mitt goa kvar till i morgon jag.

    SvaraRadera
  2. Tur att böckerna följde med hem idag, då kanske det blir en lugn helg :)

    Haha, nä spotta inte! Var rädd om varje droppe ;)
    Ha så trevligt och jag håller tummarna att du vaknar utan skallebang i morgon.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Det blir inte många whiskey-sorter provat om man inte spottar ut.... :-)

    SvaraRadera
  4. Hej vad kul att du hittade till mig. Jag hoppas att inte du och väninnorna spottar ut vinet ni provar i kväll

    SvaraRadera
  5. Mycket hellre tjejkväll med vin och annat än grabbarna och whiskey ;-)
    Ha en trevlig kväll!

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...