Alla vi som gillar Maria

söndag 8 april 2018

Håkan och jag

Jag har inte missat att väldigt många i min omgivning gillar Håkan Hellström ovanligt mycket men däremot har jag faktiskt missat att lyssna på honom. Men så i torsdags kväll när jag var ute och vandrade på underbart vackra Kjuge Kull fick han lite uppmärksamhet och det ångrar jag inte. Jag fastnade speciellt för en låt som heter "Valborg" som jag lyssnade på några gånger på raken. I fredags kväll var jag och några härliga kollegor på After Work och döm om min förvåning när just den låten var citerad på väggen i restaurangen!!



För övrigt händer det många tråkiga saker i mitt liv just nu och därför har jag varit extra frånvarande på bloggen. Det är inget med mitt hjärta så ni behöver inte vara oroliga. 
Jag kommer att titta in då och då men fram tills allt löst sig får ni klara er utan mig.......

3 kommentarer:

  1. Håkan Hellström är inte mitt genre om man säger så, men kul att du gillade låten.
    Hemskt tråkigt att mycket negativt händer i ditt liv just nu. Är dock väldigt glad att det inte är ditt hjärta som strular. Kram!

    SvaraRadera
  2. Har inte lyssnat riktigt på HH, men det lilla jag hört gör att jag inte riktigt förstår storheten...
    Vad tråkigt med mycket skit i ditt liv nu, men tur att hjärtat samarbetar iallafall! Kram!

    SvaraRadera
  3. Kram Finaste Maria hör av dig när du orkar och vill tänker på dig !!!!
    Susanne
    gemsofmylife

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...