Alla vi som gillar Maria

torsdag 27 december 2012

Kåvepenin is da shit!!

Jag är så gott som återställd tack vare den något förvirrade läkaren. Må så vara att han inte hittade rätt dörr men han hittade definitivt rätt medicin!!
Och eftersom jag intalar mig själv att jag mår jättebra tänker jag inte berätta att jag har haft flimmer hela dagen i dag.
Så imorgon bär det av till Väla med döttrarna. Själv ska jag inte handla ett enda klädesplagg. Inte för att mitt köpstopp har börjat än för det har det inte. Det börjar den 1 januari 2013. Men att köpa kläder när jag planerar att gå ner 10 kg i vikt känns inte som någon smart idé.
Så det säger sig själv att jag kommer att hitta massvis med snygga och billiga kläder i morgon.
Lever man enligt lagen om alltings jävlighet så gör man.

4 kommentarer:

  1. Kan du inte köpa något som passar när du väger 10 kg mindre?

    SvaraRadera
  2. Va skönt att medicinen fungerar. Men flimmret suger ju!
    Krya fort och krya rejält!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Du kan väl handla saker som inte påverkas av vikte - skor, mössor, vantar, schalar, smycken...det finns ju massor ;)

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...