Alla vi som gillar Maria

fredag 7 september 2012

Nu

har jag träffat min gamla väninna. Ja alltså hon är inte gammal men ni fattar jag vad jag menar.

Det var jätteroligt att träffa henne efter alla år. Vi hann väl inte med att prata om allt som hänt sen sist men vi gjorde ett ganska gott försök i alla fall. Men vi kommer att träffas fler gånger så vi ska nog hinna  med resten oxå.

Vi hann inte prata så mycket om vad vi gjort sen vi slutade nian men jag vet så mycket att hon har utbildat sig  inom en rad olika områden. Bland annat har hon lärt sig att trolla.

Tror du mig inte??

Kolla själv då!!




Visst är hon duktig?!?

Nu ska jag åka och visa upp mig på diverse väl valda ställen. Man får ju passa på liksom!!

Hej så länge!

6 kommentarer:

  1. Så fin! :) Fast det tycker jag du är på alla bilder.

    SvaraRadera
  2. Hon är jätteduktig ;)
    Så fin du är!!
    Kram och trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. Du är jättefin, jag skulle också vilja ha nån som kan trolla i närheten ;-)

    SvaraRadera
  4. Du har mycket vackra ögon och det har hon framhävt. Ha en fin helg

    SvaraRadera
  5. Va!Du ser väl lika fin ut som vanligt. kram

    SvaraRadera
  6. Hon skulle kunna få trolla med mig med....hon är bra på det!

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...