Alla vi som gillar Maria

måndag 24 september 2012

Maria dissar och hissar

I dag vill jag dissa att vakna mitt i natten och vara ungefär lika svettig som om man varit på ett 90 minuters spinning pass. Inte för att jag varit det nån gång - på ett 90 minuters spinning pass alltså - men jag kan ana hur svettig man är efter ett sånt.

Jag vet inte om det har med mitt hjärta, eller med min medicin eller - Gud förbjude - med min ålder att göra men det händer ganska ofta nu för tiden att jag vaknar och badar i svett. Vad det än beror på så gillar jag det inte......

Jag vill hissa en produkt som jag just upptäckt. Jag har aldrig varit vidare intresserad av märken. Varken på kläder, smink, hudvård eller något annat heller för den delen. Inte så att jag per automatik har köpt det billigaste jag hittat men nog har priset varit en avgörande faktor.
Men det var innan jag provade min nya upptäckt. O M G säger jag bara. Jag vågar nästan lova att jag A L D R I G kommer att smörja mina händer med någonting annat!! Jag är lyrisk!! Så jag vill hissa Satin Hands från Mary Kay - I L O V E !!!

Nu bär det av till blodcentralen vilket jag inte L O V E.......

1 kommentar:

  1. Visst är det vidrigt att vakna så svettig. Troligen medicinen. Jag har haft det likadant.

    Handkrämen har jag provat på ett M K party och den var extremt bra. Köpte dock ingen.
    Hoppas att blodtryckandet går bra. Kram

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...