Alla vi som gillar Maria

tisdag 11 oktober 2011

Borta bra hemma ÄGER!!

NU är jag hemma igen efter en fantastisk semester och en minst sagt omtumlande hemresa!! Ni får höra om den om en vecka - jag tänker beta av en dag i taget med start efter lunch. Har turen att vara ledig i dag i alla fall från jobbet - värre var det med sambon och barnen som fick ge sig iväg i morgonrusket.

TACK alla ni underbara som skött om mitt andra hem när jag varit borta. Här är rent och fint inne och allting ser ut som det ska! Ni är ju bara BÄST!!

Nu ska jag försöka leta upp något att äta, sätta igång en av sjuttioelva maskiner tvätt, åka och fylla på kylen och lite till.

Vi hörs efter lunch!

4 kommentarer:

  1. Vad bra att du haft en lyckad semester! Ser fram emot berättelserna!! Och välkommen hem!

    SvaraRadera
  2. Utvilad låter det som... :)

    SvaraRadera
  3. Låter som att ni haft det riktigt härligt! Ser fram emot att få läsa om det! Välkommen hem! :)

    SvaraRadera
  4. Välkommen hem.
    Trevlig läsning framöver alltså, som vanligt ;-)
    Kram

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...