Alla vi som gillar Maria

torsdag 29 september 2011

Och vinnaren är........

Jag kom på att det blir lite stressigt att kora en vinnare i morgon med tanke på att jag ska jobba hela dagen och större delen av kvällen. På lördag har jag en hel del att stå i så då finns ingen tid över till att rulla ut röda mattan och hitta några snygga karlar som spelar trumpet..... Så därför tänker jag helt sonika avsluta tävlingen idag - det är ju i alla fall jag som bestämmer!! Dessutom är jag ledig hela dagen och hade inte så mycket annat för mig idag..... (Jo det hade jag men det mesta är faktiskt gjort och nu har jag någon timmes andningsuppehåll innan kvällens övningar då dottern ska ha match, sonen ska träna och sambon ska på konsert med en kompis - givetvis allting samtidigt PRECIS som det brukar bli..... Lägg därtill att min j***a bil la av idag IGEN....) Åååååh vad det ska bli skönt med semester!!

Först och främst ska alla deltagares namn plitas ner på små lappar. Det blev faktiskt inte fler än 11 personer som ville vara med i tävlingen. Märkligt men desto större chans att vinna för er som ville vara med. Sen har de flesta länkat och på så sätt fått två lotter så till slut blev det 18 lotter totalt.

De tävlande är:

Vid en närmare titt är här bara 17 lappar....


Ooops - jag glömde Äppelblom! Orkar inte ta en ny bild men du är med i alla fall. Jag lovar!

De tävlande är alltså Fru Gårman*2, Jeanette*2, Wembi, Camilla*2, Anki*2, Singelmamman*2, September, Lippe*2, Carina*2, Pappan Anders och Äppelblom.

Orkar inte vika lapparna (det var värst vad jag är lat nuförtiden - tur att jag snart ska på semester!!) utan knycklar ihop dem så att jag inte ser vilken som är vilken.

18 små lappar väntar på sitt öde


För att göra det lite enklare tar jag en vän till hjälp....


Bäst att vara försiktig så att han inte äter upp alla lapparna....


Kvar i sin ensamhet blev.........


OJ vilken dålig skärpa det blev på den bilden...


WEMBI!!!


Grattis!! Roligt att vinsten gick till en följare och dessutom till en av de första!

Hör av dig till mig på www.jagochdemina@hotmail.se så att jag vet var jag ska skicka din vinst som såklart blev 2 st biobiljetter. Berätta gärna vilken film du var och såg - kanske jag blir inspirerad att använda en av de kvarvarande biljetterna!!

Och om någon undrar så JA jag fick hjärnsläpp när jag skapade min hotmailadress - därav www i adressen :D

7 kommentarer:

  1. Du har nog ett av de roligaste sättet att dra lotter, som jag någonsin sett. Synd att det inte var biobiljetter i Tyskland, hade gärna sett en film.
    Mycket intressant mailadress...*ler*...men jag tror att du inte är den enda.
    Ha en fin dag!
    Kram Elle

    SvaraRadera
  2. Haha..ja de var ju en kul dragning!! Grattis till vinnaren.
    Kramiz Anki

    SvaraRadera
  3. Grattis till Wembi!

    Sv; tur, tror jag, för jag har egentligen inget behov av att shoppa nu. Jo, bara hallmattan ;-) Bjudlunch är alltid gott ;-)
    Jag tror jag tar alla kurserna, kan dela ut familjen som plockepinn.

    SvaraRadera
  4. Weiiiiii - va roligt!!! Mejlar dig direkt!!

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...