Alla vi som gillar Maria

söndag 27 januari 2019

Skyltsöndag eller Många toaletter bliiiiir de......

I onsdags provade jag på ett pass på ett annat gym än mitt vanliga och mina ögon drogs direkt till det finurliga sättet att visa vem som ska gå in på vilken toa! Att även jag och min telefon drogs dit fick nog några av de andra deltagarna att undra vad jag höll på med men vad gör jag inte för bloggen :-)

Det finns ingen beskrivning tillgänglig för fotot.


Det finns ingen beskrivning tillgänglig för fotot.


Skylten som hänger på ett väl valt ställe på mannen är fri för tolkning!! *blink blink*

Som vanligt är det BP som styr upp det här med skyltarna!


4 kommentarer:

  1. Hahaha! Allt för bloggen, helt klart! Du är verkligen en baddare på att hitta just de skyltar som ingen annan skulle lägga märke till. Men de här skyltarna kan ju faktiskt ingen missa - hahaha:-)

    Tusen tack för två goda skratt. Stort tack för länken också:-)

    SvaraRadera
  2. Underbara skyltar, haha, sånt är livet.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ha ha fyndiga skyltar!!! Ja allt för bloggen :)

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...