Alla vi som gillar Maria

måndag 25 september 2017

Bekås ajm wört itt :-)

Vad var det då för obscent dyr shopping jag ägnade mig åt igår?
Ni som hänger här vet att jag älskar att träna och att vara ute i naturen. Därför har jag sedan länge ett par ordentliga kängor på min mentala vill-ha-lista. Och om jag hade stannat vid kängorna hade det inte blivit obscent dyrt men eftersom några saker till råkade hamna på den där listan så stack notan iväg lite uppåt. Fast vad gör det om 100 år?
Om jag hade fått leva så länge till är jag säker på att både kängor och byxor hade hängt med!




Och eftersom jag är ledig från jobb idag var ju en liten vandring på sin plats. Jag skulle tro att det är minst 10 år sedan jag var på Balsberget sist men det kommer antagligen inte ens dröja 10 dagar förrän jag är där igen. Jag hade glömt hur underbart vackert och rofyllt där är.




















8 kommentarer:

  1. *tummen upp*
    Såg Dina nya brallor på insta, snygga :)

    Så härligt att gå i skogen... livskvalité.

    Var rädd om Dig, kram

    SvaraRadera
  2. Bikås ju ar så värri wörth it! :)

    SvaraRadera
  3. Absolut! You deserve it because you are worth it!!! (Bästa slogan ever. Älskar l'Oréals slogan:-) Dojjorna är kanooon. Byxorna är ju totalt inne just nu och den underbara lila jackan är suveräna. Bra gjort där!!!

    SvaraRadera
  4. Såklart var du värda både kängor och byxor, härliga höstbilder!!!

    SvaraRadera
  5. Ser fint ut. Jag ska kolla i kartboken var det ligger. Trevligt att se dig uppe och utsläppt. Viktigt att ha bra saker på fötterna. Då får det kosta en slant.
    Kram Bosse

    SvaraRadera
  6. Vilka helt underbara bilder!

    SvaraRadera
  7. Såklart du är värd det! Verkligen! Och vilken härlig promenad!

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...