Alla vi som gillar Maria

söndag 2 juli 2017

Skyltsöndag och återigen en första gång :-) Två gånger ;-)

Denna veckan har jag inte haft så mycket fokus på skyltar när jag varit ute och rört mig men en la jag märke till i torsdags när jag gick längs stranden i Åhus.


Och så ikväll fick jag en serverad till kvällfika! Jag provade en ny glass för första gången och fick detta trevliga budskap serverat! Inte nog med att det var en väldigt snäll glass - den var också väldigt god!!



Och idag har jag gjort ytterligare en sak för första gången i mitt liv - jag har kört moppe!!


Det var superroligt och det kommer jag absolut att göra fler gånger!

Som vanligt är det BP som styr upp det här med skyltarna!



4 kommentarer:

  1. Jag har som jag sagt på annan plats, inte heller kört moppe nån gång...

    SvaraRadera
  2. Länge sedan jag körde moppe, det var typ för hundra år sedan då jag var omkring 13 - 16 år :) efter det blev det bil ;-)

    Bra skyltar Du har funnit, en god å snäll glass är ju icke det sämsta :)

    SvaraRadera
  3. Två jättefina skyltar, varav jag gillar den första bäst, medan den andra är roligast.

    Kul att du har åkt scooter, vilket jag aldrig gjort. Har kört moped och motorcykel, men aldrig scooter. Å för att vara ärlig så gillade jag varken den ena eller den andra. Är nog bäst lämpad för bilar tror jag;-)

    Å dock glad att du gillade scooterturen:-)

    Tuen tack för två fina skyltar och länken:-)

    SvaraRadera
  4. Synd egentligen en sådan skylt skall behövas i Åhus, men alla tänker inte. Bor själv i Kristianstad :)

    Moppe är kul och köra, eller jag tyckte när jag var 15, nu vet jag inte haha, men det skulle nog vara lika kul nu:)

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...