Alla vi som gillar Maria

måndag 22 september 2014

OK! Jag fattar vinken!! Kan jag få tillbaks mina grejer?!?

I går kväll när vi satt samlade runt matbordet kom vi till att prata om övernaturliga händelser. Julia berättade att hon ofta känt någon slags närvaro i vårt hus. 
Då är det kanske hon som tagit mina högklackade stövlar som är spårlöst försvunna!?! utbrast jag.
Ja och mina skinntajts som jag varit av med hur länge som helst!!! sa Julia. 
Hela familjen fnissade en stund åt tanken att det går runt en ande i skinntajts och högklackade stövlar och sen pratade vi inte mer om det.
När jag skulle packa min väska för att cykla till jobbet i morse upptäckte jag att ett av mina armband saknades. Jag är 100% säker på att jag la det tillsammans med de andra i går kväll och det finns inget i närheten som det kan ramla under/bakom.
Snart förmodar jag att någon blir av med nåt att ha på överkroppen......

2 kommentarer:

  1. "Straffet" för att ni fnissade? En knäpp på näsan? Det är svårt att veta vad man ska tro om sådana saker, men det händer ju faktiskt en del man inte kan förklara...

    SvaraRadera
  2. Hahahaahaha...förlåt.*fnissar* och ser ett spöke framför mig med era "attiraljer" den kan ju ta ett vitt lakan nästa gång ;-) BUH!

    Kram

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...