Alla vi som gillar Maria

torsdag 29 juni 2017

Sommar sommar sommar

Eller hur var det nu igen??

Snart börjar Åhus beachfotboll och dottern ska så klart vara med. Hon och hennes lag hade träning på stranden ikväll och då passade jag på att strosa lite längs stranden. Den lilla remsa som gick att gå på vill säga.....


Det gällde att försöka parera vågorna men vid ett tillfälle missbedömde jag hur högt vågen skulle gå och när jag försökte hoppa undan lyckades jag trampa fel och sen var dagens besök hos kiropraktorn bortkastat.

Jag traskade trots detta vidare och fick mig en riktigt uppfriskade promenad som jag avslutade med lite brygghäng BIG style.



Som ni ser hänger ovädret i luften men än så länge har det inte brutit ut.
Jag har känt mig ganska låg i några dagar och hoppas att ett rejält skyfall och några åskknallar kan få mig på bättre humör. Jag återkommer i frågan om/när Moder Natur bestämmer sig för att flippa loss en stund.

3 kommentarer:

  1. Att gå längst vatten brukar vara avkopplande, men då ska ju stranden å vattnet helst uppföra sig å vara snällt ;-)
    Här har vi för en gång skull haft en otroligt fin sommardag,
    lågtrycket som legat över oss sedan midsommarafton har givit sig i väg nån annanstans för tillfället :)

    svar Ja Du den där kufen på Instagram känns onekligen lite väl märklig, skulle ju aldrig delge hen mitt mobilnummer å sedan har jag ju inte swich ;-)

    SvaraRadera
  2. Det har inte brutit ut här heller. Hänger tungt i luften skulle jag vilja säga. Men blåser, det gör det!

    SvaraRadera
  3. Osis med att det bortkastade besöket hos kiropraktorn. Nästa gång kan du kanske ta av dig skorna. Då blir du iofs blöt om fötterna, men du slipper hoppa.
    Här är också grått, men inget regn än. Å jag tvivlar på om ett rejält skyfall med av SMHI utlovade översvämningar kan få dig på bättre humör. Tror att solen skulle göra ett bättre jobb där - åtminstone för mig;-)

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...