Alla vi som gillar Maria

söndag 7 augusti 2016

Skyltsöndag

I torsdags åkte jag och min bästa stolleprovskompis Lotta till Helsingborg för att gå en etapp på Skåneleden. För er som inte känner till Skåneleden kan jag berätta att den är 100 mil lång uppdelad på 89 etapper och jag har en dröm om att gå alla innan mina stolleprovsdagar är över. Mer om detta vid ett annat tillfälle. 

Dagens tema på min skyltsöndag har temat Helsingborg.


Det blev ingen fika hos Ebba denna gången men nästa gång jag är i Helsingborg ska det absolut hinnas med!!



Inte heller blev det tapas hos Maria.....




Så här borde ALLA gångtunnlar i Sverige se ut!!


Vi klarade oss utan golfbollar i huvudet!




Hoppas matte/husse är läskunniga!! Det syns lite dåligt på grund av blänk i bilden men det står NO på den hukande hunden.


Som vanligt är det BP som förvaltar skyltsöndagen!


Stor kram till dig som tittar förbi i dag ♥

Och ett extra tack till mina bloggvänner som fortsätter att titta in till mig trots att jag lyser med min frånvaro hos er -  ni är underbara ♥





3 kommentarer:

  1. Ebba ser ut att vara en flink flicka, fin skylt!
    Och gångtunnelns budskap gillade jag. Mera kärlek!
    Tack för fin skyltning och varm kram ♥

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig skyltmix här. Gillas skarpt!
    Skrattade gott när jag såg Ebbas fik och sedan Marias tapasbar. Förväntade mig nå't i stil med Fias wraps sedan, eftersom ställena bara verkar ha kvinnliga förnamn;-)

    Hunden är riktigt söt och annorlunda. Å golfskylten bådar inte gott om man säger så.

    1 000 tack för toppen skyltning och länken:-)

    SvaraRadera
  3. En sådan där Skåneleden vill jag ha i Stockholm, så himla bra att ha som en sporre att klara av alla 100.

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...