Alla vi som gillar Maria

torsdag 12 maj 2016

Rätt svar på Guess What #19

På grund av en blandning internetstrul och trötthet blev det torsdag innan detta inlägg ser Internets ljus (med hjälp av tidsinställning.)  Själv är jag förhoppningsvis just nu en styck lycklig innehavare av ett truckkort - jag återkommer gällande det ikväll....

Men vad var det då jag hade fotograferat?? Jo precis som många av er gissade var det en baseball och allra snabbast med rätt svar var Piedra som blir belönad med tre poäng. Ni var ett gäng till som svarade helt rätt och ni får alla vars två poäng. Ni som svarat någon sorts boll överhuvudtaget får en pinne bakom sitt namn.



Jag kommer att uppdatera poänglistan ikväll - om Internet behagar funka då vill säga. Det funkar alldeles utmärkt på dagarna när jag är själv hemma men så fort resten av familjen dyker upp börjar det strula. Med tre ungdomar i huset får jag väl vara glad om det blir någon ynka byte över till mig på kvällstid.....


1 kommentar:

  1. Yes! Där satt den! Äntligen en rätt gissning från min sida. Det var på tiden:-)

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...