Alla vi som gillar Maria

tisdag 11 september 2012

Nu tycker jag att det är dax för en liten tävling!

Jag har i dagsläget XXXX st kommentarer.

Den som skriver kommentar nr 5000 kommer att vinna något.

Jag har inte bestämt vad än.

Men det kommer att bli nåt gott.

Nåt som smakar gott eller luktar gott eller gör gott.

Vi får se.

Så kommentera på.

Jag har kanske 4 999 kommentarer idag så att det blir först till kvarn som vinner.

Eller så har jag 4 873.

Eller 4 614.

That´s for me to know and for you to find out!!

Som vanligt vill jag att du ska vara en följare för att vara med i tävlingen. Är du inte redan en följare går det att fixa med några enkla tryck. Antingen lägger du till din lilla bild här uppe bland de andra genom att trycka på "Anslut dig till den här webbplatsen" och följer instruktionerna eller så trycker du på Bloglovin-knappen här vid sidan om.

Att jag vill att du ska vara en följare är inget förtäckt sätt att skaffa fler av den varan (OK kanske lite) utan jag vill inte skicka min vinst till någon som klickade in sig här enbart för tävlingens skull och som inte har några som helst planer på att komma tillbaka igen. Nu behöver man ju inte komma tillbaka även om man lägger till sig som följare heller men chansen är ju lite större i alla fall.

Länka gärna till min tävling. Om det är så att jag bara har 4 765 kommentarer i dagsläget så gäller det ju att många är med och tävlar för att nå ända fram.......

Lycka till!

Pssst. Det spelar såklart ingen roll om kommentar nr 5000 är på detta inlägg eller på något annat. Jag har koll. Så för störst chans att vinna gäller det ju att kommentera varje dag på varje inlägg. Typ.

4 kommentarer:

  1. Spännande med tävling, och med ett hemligt pris!
    Ha en bra dag! / kram!

    SvaraRadera
  2. Kul med hemlisar ;-)

    Ha det gôtt!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Hoppas det blir jag som skriver kommentar 5000.

    SvaraRadera
  4. Jag är följare och läser alla dina inlägg. Kanske är detta nr 5000 (låter ju mycket) men antar att man får återkomma då och då med en kommentar för att ha vinstchans. Gillar hemlisar. //M

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...