Alla vi som gillar Maria

fredag 15 april 2016

Hoppas på repris!!

Idag väntar åter en heldag med tillhörande halvkväll på jobbet och även om denna dag knappast kan toppa gårdagen i alla bemärkelser ( jag har inte fler halsband att hitta) så hoppas jag på en repris på det som är möjligt ;-)
Men innan jag drar iväg ska ni såklart få en fredagsfräckis!

Lisa satt och sov i sin skolbänk när läraren ställde en fråga till henne:
- Vem skapade universum Lisa?
När Lisa inte regerade tog Jonny som satt bakom henne sin penna och stack i ryggen på Lisa.
- Åh Herregud! skrek Lisa.
- Jättebra Lisa! sa läraren och Lisa somnade om.
Efter en stund frågade läraren Lisa igen:
- Vem är vår Herre och frälsare?
Lisa reagerade inte denna gånger heller och Jonny stack henne åter i ryggen med sin penna.
- Jesus Kristus!! skrek Lisa högt.
Jättebra! sa läraren nöjt varpå Lisa somnade om igen.
Strax därpå kom nästa fråga:
- Vad sa Eva till Adam efter hon fått sitt tjugotredje barn?
Jonny fick ännu en gång rycka in med sin penna men denna gången reste sig Lisa och skrek:
- OM DU STICKER DEN DÄR JÄVLA GREJEN I MIG EN GÅNG TILL SÅ KOMMER JAG ATT BRYTA DEN I TVÅ DELAR OCH TRYCKA UPP DEN I RÖVEN PÅ DIG!!!!!

Ha den allra bästa fredagen 💜

1 kommentar:

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...