Alla vi som gillar Maria

fredag 9 december 2011

Fredagsfräckis med en gnutta julkänsla

Eftersom det lackar mot jul tänkte jag bjuda på en liten fräckis med jultema.

Sonen frågar sin pappa hur många olika typer av bröst det finns.

Pappan funderar en stund och svarar sen att det finns tre olika sorters bröst.

- I 20-årsåldern är kvinnans bröst som meloner, runda och fasta. I 30-40-årsåldern är brösten som päron, fortfarande fina men lite hängiga. Efter 50 blir brösten som lökar.

- Lökar?

- Jo för att du gråter när du ser dem!

Dottern och mamman blir lite upprörda av detta utlägg och dottern frågar mamman hur många olika sorters penisar det finns.

Mamman svarar utan en sekunds betänketid att det finns även tre olika sorters penisar.

- I 20-årsåldern är mannens penis som en ek, hård och ståtlig. I 30-40-årsåldern är den som en björk, flexibel men pålitlig. Efter 50 blir den som en julgran.

-Julgran?

- Jo den är död från roten och kulorna hänger bara där som dekoration!

Ha en fantastisk fredag mina vänner!

10 kommentarer:

  1. Ha, ha, kul!! Lite humor piggar upp:)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej Maria! Hur har jag kunnat missa dig tidigare?

    SvaraRadera
  3. Asgarv,hahahaahahaha! Du vet verkligen hur man piggar upp en väder-usel ocg gråtrist morgon,så tack för det...hoppas du får en hääärlig dag,kram!

    SvaraRadera
  4. Hahahahaha.... den där snor jag till face! :D

    SvaraRadera
  5. Gör jag inte alls... Jag delar!

    SvaraRadera
  6. Haha, så rolig :-D
    Tack för dagens högsta skratt!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Men vilken hemsk bild du lagt där längst upp. Dom ser jättegoda ut ju!! :P

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...