Alla vi som gillar Maria

fredag 29 april 2016

Hej hej hemskt mycket hej

Trött tröttare tröttast.
Trött på alla som blir kränkta hit och dit av ingenting.
Trött på alla som inte kan se skillnad på ditt och mitt.
Trött på alla missunnsamma typer.
Trött på alla puckon som finns lite här och där.
Och så är jag lite trött på att uppdatera poänglistan i Guess What eftersom så himla många är med och gissar (vilket jag såklart är jätteglad för!!) så från och med nu visar jag bara de fem som har mest poäng och övriga har jag koll på utanför bloggen. På ett gammalt hederligt kollegieblock.
Men nu är jag lite trött så nu ska jag faktiskt gå och lägga mig.
Är det någon som blev kränkt av mitt inlägg publicerar jag en rapport här nedan som ni kan fylla i och skicka in till någon som bryr sig......




4 kommentarer:

  1. Ibland blir det bara för mycket. Så är det!

    SvaraRadera
  2. Jag inte lättkränkt. Tycker folk blir kränkta av allt möjligt skit nu för tiden. Bara trams...

    SvaraRadera
  3. Det där formuläret är jag sugen på att dela ut till vissa i den yttersta bekantskapskretsen

    SvaraRadera
  4. Haha, ja du, papper o penna är bäst ;-)

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...