Alla vi som gillar Maria

tisdag 7 maj 2013

Idag har jag bytt min lediga dag

mot en dag på jobbet.
Jag gillar verkligen mitt jobb men igår kväll undrade jag hur jag tänkte när jag tog på mig att jobba tidig morgon dagen efter att jag jobbat stängning.
Men eftersom sambon hade lyckats få in någon hårdrockskanal som spelade på högsta volym på sin klockradio som drog igång kl 05.30 är jag redan duschad och klar. Jag hann till och med göra en omelett som redan ligger på plats i magen. Jag som brukar få ta med mig en macka i bilen när jag börjar tidigt.
Så nu när jag har så mycket tid över tänkte jag prova en ny look.
För att liksom pigga upp min omgivning.
Jag tänkte mig nåt sånt här.

Bilden hittade jag på Google. Var annars?




4 kommentarer:

  1. Tja... varför inte chockstarta denna tisdag med en galen frisyr? :-)

    SvaraRadera
  2. Och Du... i bland pausar både kraft, ork och träningsivern på samma gång. Men ha tålamod, snart är du på gång igen!
    Hur går det med träningsrummet där hemma?

    Kram

    SvaraRadera
  3. En liten annorlunda look piggar alltid upp ;)

    SvaraRadera
  4. Åh, hemska tanke att du skulle strutta runt sådär! :-)

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...