Alla vi som gillar Maria

tisdag 11 december 2012

Nu är det (snart) jul igen

och det börjar bli dags att skicka iväg årets julkort.
Jag har alltid varit totalt värdelös på att skicka kort på posten.
Eftersom jag inte skickar julkort förväntar jag mig inte heller att få några julkort men visst ramlar det ner några enstaka kort i lådan varje år. De blir dock färre och färre för varje år.
Jag föredrar att skicka iväg ett SMS eller ett mail med mina God Jul hälsningar.
Jag är ju inte ekonom för ingenting.
Och en väldigt miljömedveten sådan.
Jag har ju dessutom bloggen där jag kan önska alla vänner God Jul så det tänkte jag göra i år.
Jag letade länge och väl innan jag hittade det perfekta julkortet som jag tror ska falla alla i smaken.

God Jul alla mina underbara läsare!


PS Om du scrollar ner så visar han snoppen!!


















































Hur gammal ÄR du egentligen???

Det finns ju inte någon tomte!!

10 kommentarer:

  1. Men...det vet du ju att jag är 29!! ;-)
    Och jag var ju tvungen att scrolla ner för att kunna kommentera......typ.

    SvaraRadera
  2. Määäh!?!?!?! Och jag som såg fram emot....Hahahah!
    Du e rolig du!

    Kram på dej och God Jul själv!
    Tror jag kommer göra lika samma som du med det där julkortsskickandet i år!

    Jison

    SvaraRadera
  3. Hahaha!!
    Jag tror min själ du håller på att bli helt frisk och återställd!!

    Jag ger mina julkortspengar till ett projekt i Afrika som heter Givewatts, och det känns finfint.
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Hahaha, jag ville ju se ju :(
    Hahaha

    SvaraRadera
  5. Nej, lika många julkort som det varit blir det inte, men några skickar jag ändå varje år.

    SvaraRadera
  6. Jag scrollade bara, endast, enbart ner för att kommentera.
    Jodåsåatt... ;)
    Kram

    SvaraRadera
  7. God Jul till dig med! Jag kanske ska försöka få iväg några kort jag med, vet inte varför jag har glömt bort att skriva julkort

    SvaraRadera
  8. Tss, en måste ju scrolla för att kommentera juuuuh. ;)

    SvaraRadera
  9. I vissa lägen är Fru Fransson evigt ung! :-)

    Kram på dig!

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...