Alla vi som gillar Maria

måndag 10 december 2012

Jag fick en fråga

om jag hade visat kaninerna för er någon gång.
Jag tror inte jag har det.
Men det går ju att fixa till.
Det är två dvärgvädurskaniner vi har.

Tuss


Viva
De är systrar.
Eller i alla fall syskon.
Vi är lite osäker på om Viva verkligen är en tjej.
Så för säkerhets skull bor de inte tillsammans.
Jag vet att vi säkert kan kolla nånstans om hen är en kille.
Men det känns som om det kvittar faktiskt.
Så.
Nu har du sett alla mina familjemedlemmar.

Nu vill jag veta alla dina familjemedlemmar.

10 kommentarer:

  1. Söta!
    Vi har (eller yngsta har) en lejonhuvad dvärgvädur. Inte helt olik Tuss, men med lite fluffig päls i nacken och på huvudet.

    SvaraRadera
  2. Här bor Herr och Fru Fransson, Storasyster A och Lillasyster M. När det gäller husdjur så har vi bara ett gäng dammtussar som gömmer sig under sängarna... ;-)

    SvaraRadera
  3. Vad söta, jag har också haft en dvärgvädurskanin. Och tre marsvin, en hamster, en sköldpadda, ödlor, fiskar, en katt och nu har vi hunden Elsa. Djur är det bästa som finns! :)

    SvaraRadera
  4. Pojkar brukar ha nåt som kallas ballar - ser ut som bollar...även en liten grej som kan sticka ut emellanåt. :)

    SvaraRadera
  5. Vad söta kaniner! Jag är själv sambo med hunden Charlie och katterna Elsa, Cajsa, Laban och Sally.

    SvaraRadera
  6. I mitt hus bor förutom jag och min sambo, mina tre söner som är snart 19, 17 och snart 12,. Här bor också marsvinen Zilla och Lakritz. De är sex år gamla. Zilla är Lakritz mamma. Hon var endast 7 veckor när hon blev gravid med honom! Sedan bor förstås Zelda vår kanin här. Hon är en rex tror jag. Du har nog sett henne på min blogg.

    SvaraRadera
  7. Så söta, våra husdjur är två serbiriska hamstrar som heter Sixten och Brorsan.

    SvaraRadera
  8. I vårt hus bor jag, maken, dottern 18år,sonen 12år och Ozzy the cat 2 år. Därtill bor här till och från oinbjudna gäster såsom möss, spindlar, flugor, skalbaggar och en o annan geting. De senare inte i livet särskilt länge moahaha. Ha en fin dag, kram

    SvaraRadera
  9. Hos oss bor en dvärghamster, Deno (oneD baklänges;-) och den är såklart Amandas egen...

    SvaraRadera
  10. Så söta! Men det är ju snabbt kollat om det är en kille! Bara lyft upp hen och kolla under magen där svansen slutar och små pluttar kommer ut - ser du två rosa ballonger där är det en kille :-) kram

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...