Alla vi som gillar Maria

tisdag 24 juli 2012

Vardagshjältar ♥

Jag har vänner som lägger den största delen av sin lediga tid till att engagera sig i bygdens friskola.

Jag har vänner som har adopterat en gatuhund från Rumänien.

Jag har en vän som läste i tidningen om ett gäng filippinska svampplockare (här i trakten) som frös. Hon tog alla långärmade tröjor som hon och hennes man ägde, körde och lämnade dem så att de inte behövde frysa längre.

Jag har en vän som kämpar mot bröstcancer. Henne kan läsa om här.

Jag är stolt över att ha er som vänner ♥

5 kommentarer:

  1. Underbara vänner :-) Kvällskram!

    SvaraRadera
  2. Tänk vilken fantastisk värld vi skulle leva i om alla vore som dina vänner!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Fina vänner du har :-) Kram

    SvaraRadera
  4. Så fint att du har uppmärksammat det fine som de gör, det er inte alla som gör det
    Kram

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...