Alla vi som gillar Maria

onsdag 28 december 2011

Stora planer

Sambon har semester denna veckan och jobbar med sitt senaste projekt - bygg din egen stereo.

Jag har ledig dag och ska börja smygträna på mina senaste projekt - läsa en bok och gå ut på långpromenad.

Sonen ska snart iväg på LAN - maratonpass framför datorn med killkompisarna. Deras plan är att spela från kl 14 idag till 05 imorgon bitti. Rapport följer hur det blev med det.

Döttrarna ska LANA hemma. Vi får se hur länge de tycker att det är roligt.

Vad ska ni göra idag?

7 kommentarer:

  1. Jag har - liksom du - lovat mig själv att tänka lite mer på mig själv. Därför började jag dagen med en walkingrunda. Snart ska jag skjutsa iväg dottern som inte ska sova hemma i natt. Sen är frågan om jag och svägerskan kommer iväg till ikea idag. Antagligen inte. Blir väl lite slapp i soffan då. Kanske med en bok eller sitta och bläddra i en tidning och bara se på bilderna....
    Ha en skön dag!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag jobbar och väntar på att det ska bli lunch. Vrålhungrig.

    SvaraRadera
  3. Idag ska vi först proviantera och fylla skåpen med godsaker inför nyår.Vädret är ett enda stort BRRRR så resten av dagen blir det nog soffhörnan med ett korsord eller två!
    Ha det gott :-)

    SvaraRadera
  4. Att bygga en stereo - det lät ambitiöst för att inte prata om komplicerat!

    SvaraRadera
  5. Elle - Hoppas du kom iväg till IKEA! Själv ska jag dit imorgon!

    Gafflan - Hoppas du har fått lunch nu!

    Marianne - Soffhörnan är alltid trevlig!

    Marina - Han är både ambitiös och komplicerad ;)

    SvaraRadera
  6. Jag ska binda en bok till svåger och svägerska som vi ska hälsa på under nyår. Det ska bli jätteroligt (båda sakerna)!

    Bygga stereo :D Skulle även kunna vara maken eller Utmanarens plan för dagen. Bara för att kolla om man kan liksom.

    SvaraRadera
  7. Min son var hemma hos en kompis och lanade i går. De sov visst inte en enda blund på hela natten.
    Han kom hem klockan sex på eftermiddagen och slocknade två timmar senare...

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...