Alla vi som gillar Maria

måndag 26 december 2011

Bråkiga barn? Lämna hemmet!

Nu är vi mitt uppe i jullov med alla dess fördelar och nackdelar.

En nackdel är att barnen går varandra lite på nerverna när de varit tillsammans för mycket och för en stund sedan rök de två stora ihop så att det visslade om det. Tydligen fattar sonen ingenting om hur dottern vill att han ska göra på det nya TV-spelet som de fick i julklapp.

När jag uttryckte min oro för att någon gång lämna dem ensamma hemma svarar dottern:

Men vi bråkar ju inte när inte du är hemma. Det är ju inte lönt!


Så här ser de alltså ut när inte jag är hemma......




Ha det bäst!

8 kommentarer:

  1. Haha, inte lönt att bråka när du inte är hemma... ;)

    SvaraRadera
  2. Haha "det är ju inte lönt" :-)

    SvaraRadera
  3. Hahaha, vadå inte lönt! Är det uppmärksamheten från dig de egentligen vill ha? ;)

    Snygg ny header!!

    SvaraRadera
  4. Vill också berömma din header!!
    Förbaskade ungar!
    Nästa gång de ryker ihop så är det ju bara att lämna hemmet då! ;)

    SvaraRadera
  5. Kloka och genomtänkta barn det där!

    Jättefin header!!!!!!!! Kram!

    SvaraRadera
  6. Va fint du har gjort och vad kul att se er! Måste säga att jag tycker du har en mycket smart tjej - hon har alldeles säkert helt rätt!

    SvaraRadera
  7. Ler, så är det nog. Jag tror också att de håller sig lugnare när föräldrarna inte är i närheten.

    Kram

    SvaraRadera
  8. Hahaha! Underbara ungar!

    Kram, Moj

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...