Alla vi som gillar Maria

söndag 25 december 2011

Världens bästa julklapp

Tack för alla glada tillrop jag fått de senaste dagarna när jag faktiskt haft lite semester.

Det var nämligen min julklapp till mig själv.

Att lyssna på min kropp. Ta bättre hand om mig själv.

Sluta med vissa grejer. Börja med vissa grejer.

Vara mer måttlig med vissa grejer.

Sambon är inne på samma spår. Jag fick nämligen ett chokladfondueset av honom i julklapp.

Passar ju alldeles ypperligt eftersom äta choklad ingår i att ta bättre hand om mig själv och lyssna på min kropp.

Ha det bäst!

8 kommentarer:

  1. Haha!! Vilken utmärkt julklapp!
    God fortsättning!

    SvaraRadera
  2. Låter som en ypperlig julklapp! God fortsättning :)

    SvaraRadera
  3. Din man ville väl att du skulle ha en chans att åtminstone bli måttlig med chokladen ;-)

    SvaraRadera
  4. Helt rätt, man ska ta hand om sin kropp och dess behov.
    Kram

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...