Alla vi som gillar Maria

onsdag 17 januari 2018

Om att ta chansen när den erbjuds

Jag är på plats i Lund. Jag är inlagd på en tvåsal och när undersköterskan ska ta EKG på mig drar hon för skynket så Sixten 70+ i sängen bredvid inte får möjlighet att tjuvkika. Plötsligt kliver han runt skynket med fjärren till TV:n i handen!! Jo för den behövde jag ju ha just exakt nu!! Men varsågod Sixten - hoppas jag gjorde din dag lite bättre i alla fall!!
Själv ska jag få en kamera nedkörd i halsen om 45 minuter och inga nakenchocker i världen kan få den undersökningen att kännas bättre.....

4 kommentarer:

  1. Nyfiken karl eller ? kanhända har Sixten inget roligare för sig där i sjuksängen ;-)

    Lycka till, kram

    SvaraRadera
  2. Det kan du väl bjussa på;-) Hoppas nu att allt går bra imorgon. Håller alla tummar och tår. Kram!

    SvaraRadera
  3. Gladde det honom, så må det va hänt ;) Lycka till!

    SvaraRadera
  4. Ja, se karlar, tar chansen, haha.
    Lycka till idag! Varm kram!

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...