Alla vi som gillar Maria

söndag 17 september 2017

Skyltsöndag v 37

Eftersom jag varit hemma och mest sovit hela veckan blir skyltningen därefter idag.

I fredags hade vi ett ärende i stan som inte kunde vänta och efteråt svängde vi inom jobbet för att handla hem lite mat. Jag köpte INTE Aftonbladet. Det en inte vet mår en inte dåligt av tänker jag.


Och igår var jag och mina ungdomar på EKO för att köpa proviant (läs godis) när jag såg denna häftiga bil på parkeringen. Innan jag ens fått upp telefonen för att fota sa yngsta: Våga inte ta en bild mamma!!! Man fotar INTE andras bilar!!!
Trots att jag inte ens gick särskilt nära gick hon därifrån med raska steg och låtsades att hon inte kände mig..... Men visst ber den om att bli fotad??


Jag vet inte om ni kan förstora upp tillräckligt för att se att Shaggy och Scooby Doo tittar ut genom fönstret men så är det!!

Ja det var allt jag lyckats skrapa ihop denna veckan och som vanligt är det BP som styr upp det här med skyltningen!

2 kommentarer:

  1. Bilen WOW Yes jag ser Shaggy och Scooby Doo :D
    För nån helg sedan fotade jag ju en folkvagnsbuss som fick mig att tänka på filmen Bilar :)

    Hur står det till med Ditt hjärta,
    håller Du Dig lugn å sköter Dig?

    kram

    SvaraRadera
  2. Förstår att du inte köpte Aftonbladet, speciellt då du ju redan skrivit ett inlägg om den långa väntetiden för hjärtoperationer hos dig jämfört med 08. Man ska inte slå på den som redan ligger...

    Å självklart hade jag också stannat upp och fotat bilen. Den är ju hur skön och rolig som helst. Tror din dotter hade sagt upp bekantskapen med mig för länge sedan. Ibland gör min man ungefär som din dotter när jag smygfotar människor;-)

    Tusen tack för att du tog dig tid att skylta även idag:-) Stort tack för länken också:-)

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...