Alla vi som gillar Maria

fredag 14 juli 2017

Dagen efter kan bli bra ;-)

Igår var jag poolparty hos en härlig arbetskamrat som är superduktig på att fixa roliga saker utanför jobbet. Som vanligt när jag är med mina vänner från jobbet hade vi en trevlig kväll och det blev långt in på småtimmarna innan jag kom hem. Därför kan jag inte påstå att jag skuttade ur sängen i vanlig ordning i morse utan det var snarare en riktigt tung historia.
MEN med lite koffein och smink kan man styra upp de flesta situationer och så även denna. Mot alla odds var det en riktigt piffig kvinna som åkte till jobbet strax efter kl 10. Om jag får säga det själv alltså. Och det får jag ju.





Dagen flöt på utan större missöden och väl hemma åt jag en härlig kvällsmat bestående av mina svamppajer och en rejäl klick coleslaw.

Nu ska jag lägga mig i soffan och sova till en film titta på en film.

Hoppas du har haft en bra fredag och får en mysig kväll!

4 kommentarer:

  1. Du ser hur pigg ut som helst🤗

    SvaraRadera
  2. Hallå snygging! Vilken selfie:-) Inte skulle jag trott att du festat hela natten om du inte sagt det;-) Å vilken tur att du inte började klockan 08:00 imorse utan hade "sovmorgon";-)

    SvaraRadera
  3. Du är lika vacker jämt och att du skulle varit ute och festat syns inte ngt spår av
    Stor KRAM min fina vän saknar dig massor

    SvaraRadera
  4. Haha du ör ju fräschare dagen efter än vad jag är dagen före 😉

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...