Alla vi som gillar Maria

måndag 30 maj 2016

Tacksamma måndag ♥

Varje måndag tänker jag genom veckan som gått och samlar höjdpunkterna i ett blogginlägg. Ett alldeles ypperligt sätt att starta veckan på och hur kämpigt det än är så finns det alltid något att vara tacksam för. Det är Eva som ligger bakom denna fina idé och inne hos henne hittar du en lista på alla som delar med sig.




  • att dotterns jobbiga läkarundersökning i måndags trots allt gick bra
  • inre frid ♥
  • min nya smartwatch - kan man bli kär i en teknisk grunka så har jag blivit det
  • värmepump till poolen inkopplad och igång - nu slipper jag ta morgondoppet i 15°
  • acceptans ♥
  • lättbegripliga bruksanvisningar
  • annalkande sommarlov och semester 
  • distans ♥
  • Joakim är klar med planket
  • ökad ork
  • förståelse ♥
Stor kram till dig som tittar förbi i dag ♥

3 kommentarer:

  1. Många saker att vara tacksam över och det ska man verkligen försöka att fokusera på. Vi behöver det liksom...

    Ha en fin dag och en bra start på veckan!

    SvaraRadera
  2. Många fina punkter i din lista! Tack för att du är med och förgyller mina måndagar!

    SvaraRadera
  3. Som teknisk idiot fastnar helt klart på lättbegripliga bruksanvisningar. Å vid närmare eftertanke är jag till och med glad att det fanns en bruksanvisning överhuvudtaget...

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...