Alla vi som gillar Maria

söndag 3 april 2016

Skyltsöndag

Då var det söndag och dags att skylta igen. Denna veckan får ni följa med mig till jobbet. Igen. Där finns ju hur många skyltar som helst!!

Undrar hur många som fick en dörr i skallen innan denna lapp sattes upp?? 

De flesta är ju inte så öppna med att de laddar FULT men i Knivsta är de ärliga!! Denna skylt rullar på vår Tv i lunchrummet med 158 andra och jag hade några minuter för lång rast för att jag missade den första varvet och fick således vänta ett helt varv till...... Vad gör man inte för sin blogg??

Faktiskt en släkting till en av mina arbetskamrater som vann storkovan på en Triss hon köpt hos oss!!

Och lilla jag blev en skylt på Instagram! Gå gärna in och följ oss om du vill!!

Och så veckans kloka ord från Kassa 14! Jag gillar verkligen att de är så engagerade i min skyltsöndag!!

Fler skyltare hittar du hos skyltsöndagsförvaltaren tillika långsemesterfiraren BP :-)

Stor KRAM till dig som tittar förbi idag ♥

3 kommentarer:

  1. Vilken härlig personal i kassa 14!

    Trevlig kväll :D

    SvaraRadera
  2. Härliga vardagsskyltar från din arbetsplats, som verkar vara så troligt sympatisk:-)
    Himla kul att du har bloggdresserat dina arbetskamrater:-)

    1 000 tack för toppen skyltar och länken:-)

    SvaraRadera
  3. Den där kassa 14, de är absolut inte kassa, de är riktigt bra, hahaha!
    Skyltsöndagskram ♥

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...