Alla vi som gillar Maria

torsdag 3 juli 2014

Ja men den gjorde ju nytta den där monologen!!

Idag har jag inte varit i skafferiet en enda gång!!! Alltså jag borde verkligen ha monologer med mig själv oftare!! 
Vad sa du?!
Att jag inte varit hemma på hela dagen?Att jag drack vin och åt 100 gram choklad på tåget till Malmö?
Att jag drack en STOR frapino med sjukt mycket grädde och kolasås på Espresso House?
Och att jag åt en obscent stor portion pasta med en halv liter olivolja och 3 hg parmaskinka som sköljdes ner med en stor Cola??
Ja det är fullt möjligt men jag har inte varit i skafferiet en enda gång idag!!!

1 kommentar:

  1. Du var ju på resande fot, då får man stoppa i sig det som är lätt-tillgängligt ;)

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...