Alla vi som gillar Maria

tisdag 1 juli 2014

En alldeles utmärkt uppstart!!

Min första semesterdag flöt på alldeles utan missöden!
Den började med frukost på ett att mina absoluta favoritställen i vårt hus - verandan.
Efter frukost fortsatt dagen på ett av mina absoluta favoritställen i hela världen - en lång skogspromenad.
Sedan spenderade jag några timmar i solstolen, lyssnades på några av min absoluta favoritpersoner i hela världen - två av mina barn och ett bonusbarn i form av kompis till dottern som härjade i poolen.
Efter kvällsmaten cyklade ett helt gäng av mina absoluta favoritgrannar tillsammans med oss ner till Åhus.
Där åt vi en av mina absoluta favoriträtter - en STOR strut med massa glass och hela viddevippen doppad i choklad.
När vi ändå var vid havet passade småtjejerna på att göra något som vid högre temperaturer är en av mina absoluta favoritsysselsättningar - bada.
När vi cyklade hem igen fick vi stanna och lämna företräde åt ett gäng som jag inte på något vis i världen kan komma på hur de skulle kunna vara min favoriter på något sätt. Inte ens på tallriken.
Kvällen avrundades med lite mys tillsammans med ett av mina absoluta favoritdjur.

Och med tanke på att det sägs bli bättre och bättre dag för dag så undrar jag hur jag någonsin ska kunna återvända till vardagen igen!!



2 kommentarer:

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...