Alla vi som gillar Maria

fredag 25 april 2014

Jag får väl försöka vara tyst då......

För nu är blåsan så stor så att det gör ont långt ner i halsen.
För det ÄR blåsan som gör ont.
Jag ska INTE bli sjuk.
Jag ska ut och svänga mina lurviga på i morgon så nån halsont finns det inte tid för.
I dag kommer domen från min ortoped.
Han ska ringa och meddela resultaten på mina röntgenplåtar och jag tror att jag vet vad han kommer säga. Han kommer att vilja kortisonbehandla mina konstrande nerver i ländryggen.
Det enda kruxet med det är att en av kortisonbehandlingens biverkningar är hjärtklappning så nu måste jag jaga fatt på min hjärtläkare och höra vad han säger om det. PUST! Det är tur att jag är hyfsat frisk så att jag orkar ha så många krämpor!!

För att spara lite på orden i dag så blir det en fredagsfräckis i bildform.
Håll till godo!



Ha den allra bästa fredagen ♥

3 kommentarer:

  1. Usch för blåsor i halsen/munnen! Det gör så himla ont! Hoppas de ger med sig snarast!

    SvaraRadera
  2. Tack för en härlig fredagsfräckis!

    SvaraRadera
  3. :-)) skitkul fräckis!
    Kryakram!

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...