Alla vi som gillar Maria

torsdag 24 april 2014

Jag kommer ju att lida hur jag än gör.....

Direkt när jag vaknade i morse kände jag att detta kommer att bli en oerhört jobbig och smärtfylld dag.
Jag har nämligen en blåsa under tungan som känns ungefär lika stor som en femkrona men antagligen är den knappt synlig.
Den sitter längst bak på högra sidan av tungan så varje gång jag rör på tungan gör det asont!
Och som ni alla vet går det inte att prata utan att röra på tungan.
Stackars stackars mig vad ont jag kommer att ha i dag.
För att vara tyst är ju ingen lösning!


1 kommentar:

  1. Ajaj, stackars dig! Att vara tyst kan ju faktiskt vara ett alternativ, om än ett tråkigt sådant! :)
    Hoppas dagen inte har varit allt för svår!

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...