Alla vi som gillar Maria

fredag 3 januari 2014

En vän i nöden

Det känns som att det är väldigt länge sen det var fredag.
Eller kanske är det bara länge sen jag skrev en fredagsfräckis?
I vilket fall som helst kommer här årets första!

Rikard Sjöberg i sängkammaren:
- Älskling, ska vi ha sex? 
- Nej, jag har huvudvärk! 
- Är det ditt slutgiltiga svar? 
- Mmmm... 
- Du är helt säker? 
- Ja! 
- Ingen tvekan? 
- NEJ!!!  
- Då vill jag utnyttja min livlina och ringa en vän!

Ha den allra bästa fredagen alla ♥

1 kommentar:

  1. Jag tycker att det känns som fredag var och varannan dag! ;-))
    Dags att komma in i vardagsrutinerna igen, det här med helgdagar förstör min känsla för tid.
    God fortsättning!
    Kram Elle

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...