Alla vi som gillar Maria

söndag 31 mars 2019

Skynda skynda det är ont om tid.....

men jag kan inte misslyckas att skylta samma vecka som jag lovat att försöka....


Så....

Förra söndagen var jag på Biltema och är inte alls på det klara var de menar med denna skylten?


Läser man på nåt annorlunda sätt i Filippinerna eller kan barnen (eller Barnen som Biltema väljer att skriva) fortfarande läsa om de åker utanför landets gränser??

I måndags hämtade jag medicin på apoteket....




I tisdags fick jag post


I onsdags var på stan




I torsdags var jag på IKEA


Lätt för dem att släcka när de inte ens har öppet....

I fredags glömde jag allt vad skyltar hette

I går insåg jag att vi i kassan leder BIG TIME i en tävling på jobbet!



och idag såg jag en rolig flyttkartong!




Som vanligt är det BP som styr upp det där med skyltarna!




7 kommentarer:

  1. Hahaha! Vilken rolig och varierad skyltning! Visste väl att du kommer fortsätta skylta när du känner för det, och det gör du ju, eller hur;-)
    Biltemas skylt var inte så lyckad direkt, trots att jag förstår vad företaget menar. IKEAs skylt är inte heller det smartaste måste jag säga, speciellt då ju alla vet att varuhuset är stängt just den tiden.
    Åsså flyttkartongen tar veckans pris - hahaha:-)
    Tusen tack för din toppen skyltning och länken:-)

    SvaraRadera
  2. Hej jag är Allison Howarts Efter att ha varit i relation till Anderson i åratal bröt han upp med mig, jag gjorde allt för att få tillbaka honom, men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har för honom, Jag bad honom med allt, jag gjorde löften men han vägrade. Jag förklarade mitt problem för min vän och hon föreslog att jag hellre skulle kontakta en stavningskastare som kunde hjälpa mig att ställa en stavning för att få honom tillbaka men jag är den typ som aldrig trodde att jag hade stavat, jag hade inget annat val än att prova det, jag mailade stavningskastan och han sa till mig att det inte var något problem att allt kommer att vara bra innan tre dagar, att min ex kommer tillbaka till mig innan tre dagar, han kastade stavningen och förvånansvärt den andra dagen, det var runt 4 pm. Min ex ringde mig, jag blev så förvånad att jag svarade samtalet och allt han sa var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom som var hur vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag lovat att någon jag känner som har ett problem med förhållandet, skulle jag vara till hjälp för en sådan person genom att hänvisa honom eller henne till den enda verkliga och kraftfulla stavningskramen som hjälpt mig med mitt eget problem. email: ogagakunta@gmail.com du kan maila honom om du behöver hans hjälp i ditt förhållande eller något annat fall eller vad är han på +2348069032895
    1) kärleksspell
    2) Lost Love Spells
    3) Skilsmässa Spells
    4) Äktenskapsstavar
    5) bindande stavning
    6) Breakup Spells
    7) Förbanna en förälskad älskare
    8.) Du vill vara befordrad på ditt kontor / Lotteri stavning
    9) vill tillfredsställa din älskare
    Kontakta den här stora mannen om du har något problem för en bestående lösning
    ogagakunta@gmail.com

    SvaraRadera
  3. Jag heter Anna Erickson från Stockholm - Sverige, jag är högskolelärare av yrke. Detta är en väldigt glad dag i mitt liv på grund av den hjälp Dr.Oduduwa gjort för mig, som hjälpte mig att återställa kärlek och förtroende med min ex man tillbaka med sin magi och kärlek stavdelning aktivering.
    Jag var gift i mer än 6 år, det var så hemskt eftersom min man verkligen lurade, lurade på mig och också han letade efter ett sätt att skiljas med mig, jag berättade för min vän Jennifer om min relationskris och hon rådde mig att kontakta en Love Spell Caster, jag trodde inte kärleksförtryck tidigare, men jag har läst bra vittnesbörd online blogg, för två dagar sedan när jag kom över Dr.Oduduwa-kontakt (dr.oduduwaspellcaster@gmail. com) i en liknande blogg som denna här läste jag kommentarartiklar om hur Dr.Oduduwa hjälpte så många människor med magiska kärleksformer att få tillbaka ex kärlekspartner och han hjälpte också till att fixa trasiga förhållanden. Den här artikeln som jag läste på en blogg var till stor hjälp, så många människor är glada i sitt förhållande / äktenskap som lever idag. Jag skickar snabbt e-postmeddelande till {dr.oduduwaspellcaster@gmail.com} Jag förklarade min mans situation för honom och sökte sedan hans hjälp, men till min överraskning sa Oduduwa att han skulle hjälpa mig med mitt fall och här firar jag nu för att min make är helt kärleksfull och omtänksam för alltid.
    Min man Anderson vill alltid vara med mig och kan inte göra någonting utan att presentera mig. Jag gillar verkligen mitt äktenskap nyligen efter spellunchen, allt fungerar bra för mig och make, vilket är en fantastisk fest. Jag kommer att fortsätta på internet att dela detta vittnesbörd till alla här för att också söka hjälp för att återställa familjen idag och erkänna att Dr.Oduduwa verkligen är en verklig flyktstafel. Du behöver hjälp Jag rekommenderar Oduduwa. Han är det enda svaret på dina familjeproblem, det är dessutom perfekt i stavkärlek locka till ny kärlek, Win Ex-älskare tillbaka, magi STÄLLA Jobbfrämjande, stavskydd, stava affärsframgång, stavning för att få önskad jobbmöjlighet, STAV för att vinna spel och vinna Lottery-nummer. kontakta honom också på sin direktkontakt (dr.oduduwaspellcaster@gmail. com)

    SvaraRadera
  4. När jag hittade Dr. Ogume som bor i Turkiet var jag i desperat behov av att föra tillbaka min exälskare. Han lämnade mig för en annan kvinna. Det hände så snabbt och jag hade inget att säga i situationen alls. Han dumpade mig bara efter 3 år utan förklaring. Jag kontaktar Dr. Ogume genom hans kontakt och han berättade för mig vad jag behöver göra innan han kan hjälpa mig och jag gjorde vad han berättade för mig, efter att jag gav vad han ville, han kastade en kärlek för att hjälpa oss att komma ihop igen. Strax efter att han gjorde sin förtrollning började min pojkvän smsar igen och kände mig hemsk för det han gjorde mig igenom. Han sa att jag var den viktigaste personen i hans liv och det vet han nu. Vi flyttade in tillsammans och han var mer öppen för mig än tidigare och han började spendera mer tid med mig än tidigare. Ända sedan Dr Ogume hjälpte mig är min partner väldigt stabil, trogen och närmare mig än tidigare. Jag rekommenderar starkt Dr. Ogume till alla som behöver hjälp. E-post: ogumenspellcaster@gmail.com. du kan kontakta honom för något av följande problem:

    SvaraRadera
  5. Use this diet hack to drop 2 lb of fat in just 8 hours

    More than 160000 women and men are hacking their diet with a easy and secret "water hack" to drop 1-2 lbs each night in their sleep.

    It is very simple and works every time.

    Here are the easy steps for this hack:

    1) Get a drinking glass and fill it up half full

    2) Then use this amazing hack

    so you'll become 1-2 lbs lighter the next day!

    SvaraRadera
  6. Jag vill tacka chubygreat för det han har gjort för mig. Han gav mig min lycka tillbaka. Jag blev introducerad till chubygreat@gmail.com av en dam som han hjälpte till med livmodern. hon kontaktade chubygreat och berättade för honom om hans problem och med hjälp av stavning av chubygreat tänkte hon och lämnar nu lyckligt med mannen och de två barnen hon nu har. han gav mig detaljer om chubygreat för att kontakta honom att han definitivt kommer att hjälpa mig om jag kontaktar honom. så jag kontaktade honom med hans Whatsapp-detaljer 2348165965904, han berättade för mig de saker jag behövde göra och tillhandahöll att han kommer att använda för att förtrolla mig så att min man kommer tillbaka och älskar mig igen. efter att jag gjorde allt han bad om, kastade han sedan trollben och sa att inom 48 timmar kommer min man att återvända, jag trodde det var ett skämt och skrattade och beslutade att vänta, otroligt nog var hans ord sant som han säger det. du kan kontakta hans e-post med följande information chubygreat@gmail.com eller Whatsapp 2348165965904. kontakta honom nu och problemet är över eftersom han är en lösning.

    SvaraRadera
  7. Jag vill tacka chubygreat för det han har gjort för mig. Han gav mig min lycka tillbaka. Jag blev introducerad till chubygreat@gmail.com av en dam som han hjälpte till med livmodern. hon kontaktade chubygreat och berättade för honom om hans problem och med hjälp av stavning av chubygreat tänkte hon och lämnar nu lyckligt med mannen och de två barnen hon nu har. han gav mig detaljer om chubygreat för att kontakta honom att han definitivt kommer att hjälpa mig om jag kontaktar honom. så jag kontaktade honom med hans Whatsapp-detaljer 2348165965904, han berättade för mig de saker jag behövde göra och tillhandahöll att han kommer att använda för att förtrolla mig så att min man kommer tillbaka och älskar mig igen. efter att jag gjorde allt han bad om, kastade han sedan trollben och sa att inom 48 timmar kommer min man att återvända, jag trodde det var ett skämt och skrattade och beslutade att vänta, otroligt nog var hans ord sant som han säger det. du kan kontakta hans e-post med följande information chubygreat@gmail.com eller Whatsapp 2348165965904. kontakta honom nu och problemet är över eftersom han är en lösning.

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...