Alla vi som gillar Maria

måndag 11 februari 2013

Tro inte att jag har lagt ner

min matutmaning. Det har jag inte. Jag lagar fortfarande nya recept, det är skönt att kollra bort tankarna med lite matlagning. Däremot har jag varit hemskt dålig på att dela med mig till er så det ska det bli ändring på här och nu.

Denna veckan har vi ätit


Grönsakslasagne och svampsoppa som jag glömde fota. Vi har även ätit


torsk med citronpesto.

I lördags jobbade jag kväll och då provade jag ett nytt recept medans familjen körde ett gammalt beprövat där hemma.


Det var inte den roligaste lördagsmiddagen jag ätit men den var god.

Och sist men absolut inte minst provade vi igår


fläskfilé med baconströssel och det var riktigt smarrigt.

Jag kommer att sinom tid lägga ut alla recept under receptfliken längst upp i bloggen men just nu har jag lovat att titta på en film med min sjuka dotter.

Ha det bäst!

1 kommentar:

  1. Låter gott. Tråkigt för dottern att vara sjuk men förstås lite mysigt när man kan se på film tillsammans :) Kram

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...