Alla vi som gillar Maria

måndag 11 februari 2013

I dag fick jag en kommentar

som såg ut så här. Jag har tagit bort namnet på personen som lämnade kommentaren men vi kan kalla henne S.


Kära S! Om du hade tagit dig tid att läsa mitt inlägg och kanske lämna en liten respons på det innan du gav dig i lag med att på detta sätt formligen be på dina bara knän om att jag ska gå in på din blogg så KANSKE jag hade kunnat tänka mig att titta in till dig.
Om du sen hade tittat dig omkring i typ en sekund så hade du sett att jag redan har en sån där ikon som du gör reklam för.
Men tack för att du bryr dig. Verkligen. Tack så mycket.

10 kommentarer:

  1. Allt för att få fler besökare. ;) Kram

    SvaraRadera
  2. Jag undrar varför hon inte ordnat en sådan där ikon åt sig själv.

    SvaraRadera
  3. Publikfrieri av hög rang :)

    SvaraRadera
  4. Usch å blä för besöksraggare!
    (Hälsar på via Paulas blogg)

    SvaraRadera
  5. Haha, vad trött man blir. Jag har god lust att skriva bara "Tack för spamkommentaren" till de som spammar så där. Men då måste jag ju gå in på deras blogg och det vill jag inte gärna..

    SvaraRadera
  6. Haha! Hörni och jag har samma problem! Man vill skriva något på.deras blogg men då måste man ju som sagt gå in där.

    SvaraRadera
  7. Nu blev +65 fundersam...vaddå ikon? Men som du skrev man läser väl en blogg för att man gillar den och kommenterar väl inte för att få fler som tittar in. Det är väl i såfall lätt genom att skriva om något "under bältet" tema....tycker mig iallafall ha sett att de ligger i topp på diverse listor.../M

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...